Já a mé ,,koření"


Přemýšlela jsem dlouho co vše Vám mám o sobě napsat. Stále hledám co by mohlo být zajímavé na mé osobě. Každý jsme přeci originál tudíž na každém je něco jedinečného. V mém životě mám jednu velkou originalitu pro mne a myslím, že i pro mou rodinu. Ta originalita se jmenuje ,,Samir" tedy Samir je jen přezdívka, oficiální jméno je jiné, ale je zbytečné ho psát jelikož si ho nikdo nikdy ještě nezapamatoval. Ano, už po vyřčení jména je zjevné, že není Čech (i když ツ). Pochází z Indie z Punjabu. Nechci Vám tady detailně vyprávět jak jsme se poznali, ale o jedno se podělím on je koření mého života.  Vždy si dělám srandu a říkám, že máme Lásku na kari. Nejdřív poznáš lásku a pak nastoupí všudy přítomné kari.

Instagram mám o jídle, tento blog chci také o jídle a různých zkušenostech s jídlem, recepty či kořením. Osobně koření pro mne má dva významy. Koření, které je krásně barevné, nádherně voní a dají se s ním dělat kulinářské divy.  ,,Koření" je pro mne i má rodina, nikdo jiný Vám neosladí (občas neosolí :-D) život tak jako Ti kteří Vám jsou nejblíž. 💗  

S mým partnerem do mého života vstoupila revoluce v koření, ale hlavně se mi rozšířila znalost. Nové chutě, nové barvy. Podlehla jsem. Nádherná žlutá barva kurkumy, červená barva tandoori masala a krásná zelená barva nejpoužívanější bylinky zvané koriandr. Jak nádherná změna po České kuchyni, kterou mám moc ráda, přeci jen není nad maminky užasnou svíčkovou s knedlíčkem nebo výpečky a k tomu zelí. Maminky kuchyň jak se říká je nejlepší. 

Jak se posouvá můj osobní život tak se posouvají i chutě objevovat jiné kuchyně, jiné chutě. Začala jsem na klasické české kuchyni. Poté jsem koketovala s arabskou kuchyní, která je také velice zajímavá a rozmanitá. Myslela jsem si dokonce, že nemůže být  jiné ostřejší, pálivější kuchyně. Dokud jsem neochutnala některé indické pokrmy. Upozorním pokud nejste příznivcem pálivého nebo jste ještě neochutnali nic z indických jídel, nikde v restauraci si neobjednávejte Vindaloo. U tohoto jídla hooodně platí pravidlo, že pálí 2x a pořádně :-D. 

Momentálně hodně ulétáváme na jídlech z Vietnamu, Thajska a Japonska. Já říkám, že některé prvky jsou podobné jako v Indické kuchyni, ale neee.... Indie je originál takže vlastně pardón kari pasta v Indii a kari pasta v Thajsku jsou jiné :-D Tím narážím na další zkušenost, nikdy se s Indem nedohadujte o typickém indickém jídle. Protože když budete jíst Chicken tikka tak je to národní jídlo, pokud budete jíst Palak paneer tak je to také národní jídlo dokonce i kdybyste jedli tortillu tak to přeci není tortilla, ale je to chapati které je taky národní jídlo Indie :-D


Určitě ode mne můžete čekat různé recepty. Pokud možno tak bych Vám chtěla psát informace o restauracích jaké jsme navštívili, co jsme si dali a jak nám chutnalo. Doporučím nějaké obchody se zajímavým sortimentem. Převážně to budou poznatky z Prahy jelikož tu bydlíme. Myslím, že se naskytnou i kuriozity ve škatulce ,,Život s Indem", tomu se asi nevyhnu tak se o takové perličky podělím ツ

Pokud Vás bude něco zajímat nebo budete chtít nějaký článek o jídle nebo kuchyni která by Vás zajímala tak pište a něco vymyslíme.

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Nakládaná krkovice

Zapečené Portobello s kuskusem

Paneer paratha